- Men kan alleen trainen op afspraak, indien men nog geen afspraak heeft zal een aanwezige fysiotherapeut u inplannen.
- Bij binnenkomst in de trainingszaal zal de aanwezige fysiotherapeut eerst uw chipkaart geven alvorens te gaan trainen.
- Men dient verplicht een schone handdoek en schone binnenschoenen mee te nemen, het dragen van buitenschoenen is niet toegestaan.
- In de trainingszaal geen etenswaren meenemen.
- De chipkaart dient men na training weer terug in het bakje ‘na training’ te leggen.
- Mobiele telefoons dienen in de trainingszaal te worden uitgezet.
- Na het gebruik van losse halters of onderdelen dienen deze na training weer te worden teruggezet.
Abonnementvoorwaarden
- Zonder afmelding worden alle lidmaatschappen automatisch verlengd met dezelfde frequentie en duur.
- U kunt uw abonnement opzeggen een volle kalendermaand tevoren schriftelijk of via email info@fysiofitbruinisse.nl.
- Tijdens de abonnementsperiode kunnen gemiste trainingen altijd worden ingehaald.
- Bij een vakantie van 2 weken of langer dient men dit tenminste 1 week tevoren schriftelijk of via mail te melden, uw abonnement kan dan worden verlengd (max. 3x per jaar).
- Jaarabonnementen worden niet verlengd.
- Wanneer u uw abonnement wilt wijzigen dient u dit een maand ervoor schriftelijk of per email door te geven.
Verantwoordelijkheid
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstal of het kwijtraken van uw bezittingen in onze praktijk.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor letsels, schade of ongevallen opgelopen in de trainingszaal.
- Door een lid op onverantwoorde manier ontstane schade aan onze eigendommen dient volledig door hem/haar te worden vergoed.
Intake
- Een intake is verplicht alvorens een abonnement te nemen voor medische fitness.
- Bij een nieuwe klacht of blessure waarbij de training geheel dient te worden gewijzigd is een nieuwe intake noodzakelijk.
- Een lid verklaart dat medische redenen die een risico vormen voor de training tijdens de intake zijn opgegeven.