Algemeen
Om uw behandeling zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren, registreren wij uw administratieve en medische gegevens. Op deze registratie is de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. In aanvulling op de AVG hebben wij deze privacyverklaring opgesteld.
Wij kunnen deze privacyverklaring altijd aanpassen. Nieuwe versies worden altijd op onze website gepubliceerd.
Beveiliging
Wij nemen de bescherming van uw persoonlijke gegevens zeer serieus en nemen daarom passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.
Google Analytics en cookies
Wij maken gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe u onze website gebruikt. Met deze gegevens kunnen wij onze website en dienstverlening verbeteren. Google Analytics maakt gebruik van cookies om deze analyses uit te voeren en voor technische ondersteuning. Klik hier voor meer informatie over Google Analytics.
Links
Wij gebruiken op onze website links naar websites van derden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud of voor het privacybeleid van deze derden.
Verwerking persoonsgegevens
Wij verwerken alleen persoonsgegevens die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van onze dienstverlening, met inbegrip van activiteiten gericht op het vergroten of behoud van ons klantenbestand. Daarnaast verwerken wij persoonsgegevens om aan verplichte wettelijke vereisten te voldoen.
De persoonsgegevens die wij onder andere verwerken zijn onder andere:
- Voor- en achternaam
- Adresgegevens
- Geslacht
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Verzekeringsgegevens
Wij verkrijgen deze gegevens van u, bijvoorbeeld door gegevens die u aan ons doorgeeft via de website, e-mail of telefoon. Daarnaast kunnen wij uw gegevens ook verkrijgen via derden in het kader van onze dienstverlening.
Uw persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk voor onze dienstverlening of zoveel langer als noodzakelijk om te voldoen aan wettelijke of fiscale eisen.
Verstrekking aan derden
In het kader van onze dienstverlening kunnen wij persoonsgegevens verstrekken aan derden wanneer dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening, zoals bijvoorbeeld uw artsen, ICT-leveranciers, onze accountant. Daarnaast kunnen persoonsgegevens worden verstrekt aan derden wanneer wij aan wettelijke verplichtingen moeten voldoen. Uw gegevens worden niet aan derden verkocht.
Uw rechten
- U heeft het recht om uw gegevens in te zien.
- Behalve uw behandelaar hebben ook andere werknemers van onze organisatie zoals collega-behandelaars, waarnemers, stagiaires en administratieve medewerkers toegang tot uw gegevens. Zo kunnen wij onze zorgverlening aan u verbeteren. Het is mogelijk uw dossier te laten afschermen. Daarvoor kunt u een verzoek indienen bij uw behandelaar.
- Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt tenzij u daarvoor toestemming verleent.
- Als u van mening bent dat wij niet op de juiste manier met uw gegevens zijn omgegaan, dan kunt u dit via onze klachtenregeling kenbaar maken.
Wij vragen u om ons steeds de meest actuele gegevens te verstrekken en ons op de hoogte te houden als deze wijzigen. U geeft ons toestemming voor het opslaan van uw gegevens in een beveiligde omgeving voor gebruik voor (para-)medische, administratieve of commerciƫle doeleinden.
U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, overdracht of bezwaar sturen naar info@fysiofitbruinisse.nl. Wij zullen zo snel mogelijk reageren op uw verzoek. Afhankelijk van uw verzoek kan dit enige tijd in beslag nemen.